Work
Services
Overview
Strategy
Market Research
Digital
social media
Creation
Audio / Podcast
Educational Communication
Employer Branding
Sales
Media Consulting
Agency
Latest news
team
jobs
Podcast - Family Business
Webinar - Family Affairs
About us
Contact
Glossary
Tools
FACT family
HEAROOZ
Studies
DE
EN
Search
Contact
We're here! 👋
Our door is always open for a good cup of coffee.
Schellerdamm 16
21079 Hamburg
Germany 🇩🇪
TELEPHONE NUMBER +49 40 767 94 50-0
The League
London 🇬🇧 Madrid 🇪🇸 Paris 🇫🇷 Milan 🇮🇹
We're listening 😊
Share your enthusiasm with us.
hallo@kbundb.de →
By clicking on “Submit”, you agree to our
Privacy Policy
too.
Thank you, we've received your message!
Oops, something went wrong. Please try again
Unsere Blogartikel aus der Rubrik:
Strategien & Best Practices
Strategien & Best Practices
When advertising goes nowhere: 70% of people classified as “parents” have no children
22.4.2025
Von
Ingo Keßler
Strategien & Best Practices
Podcast boom in the children's segment: Why audio formats are now essential for brands
14.4.2025
Von
Strategien & Best Practices
AI in marketing agencies: Transforming B2B communication in the digital age
24.3.2025
Von
Strategien & Best Practices
Children as buying decision makers: Why successful brands must appeal to both target groups
10.2.2025
Von
Malte Pingel
Strategien & Best Practices
Generation Beta: The next generation starts in 2025 — and we need a new name right now!
8.1.2025
Von
Strategien & Best Practices
Innovative Stop-Motion: Aardman und Apple bringen Magie auf das iPhone
12.12.2024
Von
Ingo Keßler
Strategien & Best Practices
Unilever setzt auf Sport-Ikonen, um Kinder zu aktivieren
18.11.2024
Von
Ingo Keßler
Strategien & Best Practices
Haribo und Edelman bringen Halloween-Spaß nach Großbritannien
31.10.2024
Von
Strategien & Best Practices
Moonbug testet Content-Strategie mit neuen Serien auf Disney+ und Netflix
5.10.2023
Von
Lennart Kosakowski
Strategien & Best Practices
Katy Perry tritt der Peppa Pig Familie bei: Ein neuer Charakter für das 20-jährige Jubiläum
29.9.2023
Von
Ingo Keßler
Strategien & Best Practices
TikTok Mania: Wie die GenZ das Recruiting revolutioniert und bestehende Paradigmen auf den Kopf stellt
8.8.2023
Von
Ingo Keßler
Strategien & Best Practices
Reinert Bärchen: Das große Markenjubiläum mit Fokus auf die Kundinnen und Kunden
2.8.2023
Von
Strategien & Best Practices
Sky bringt die Formel 1 zu jungen Zuschauern mit eigener Kinderübertragung
21.7.2023
Von
Ingo Keßler
Strategien & Best Practices
Familienmarketing Fiasco: Lernen Sie aus den größten Fehlern der Branche
12.7.2023
Von
Ingo Keßler
Strategien & Best Practices
Netflix überzeugt mit ersten Kinder-Emmys! 🏆
23.3.2023
Von
Strategien & Best Practices
Kindergesundheit: LIDL bewirbt keine ungesunden Lebensmittel mehr!
15.3.2023
Von
Ingo Keßler
Strategien & Best Practices
Die Brockenbande geht auf Endeckungstour
8.6.2022
Von
Ingo Keßler
Strategien & Best Practices
Schule und Corona – Krise oder Chance? Unsere Erfahrung und Tipps
4.10.2021
Von
Strategien & Best Practices
Mit Family Affairs bleiben Sie auf dem Laufenden, um bei Familien und Kindern relevant zu bleiben
27.9.2021
Von
Ingo Keßler
Strategien & Best Practices
Familienmarketing ist Aufgabe für Spezialisten und ganz gewiss kein Kinderkram
4.4.2019
Von
Strategien & Best Practices
DB Fernverkehr und KB&B machen kleine Fahrgäste mobil
11.3.2018
Von
Strategien & Best Practices
When advertising goes nowhere: 70% of people classified as “parents” have no children
22.4.2025
Von
Ingo Keßler
News
New era of in-flight entertainment: Spafax and StoryWonder personalize the travel experience for families
14.4.2025
Von
Strategien & Best Practices
Podcast boom in the children's segment: Why audio formats are now essential for brands
14.4.2025
Von
Newsletters
Get unique insights.
Thank you, your registration has been received.
Something went wrong, please try again.
By signing up, you agree to our
Privacy statement
I agree.